Lediga jobb som Marknadskommunikatör i Kalmar

Se lediga jobb som Marknadskommunikatör i Kalmar. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Kalmar som finns hos arbetsgivaren.

Digital Marketing Strategist till Modig Machine Tool AB

Om företaget Modig Machine Tool is a family-owned company known as the world's leading manufacturer of custom-made premium machines for the aerospace industry. Our strong commitment to quality is rewarded with orders from leading OEM and Tier-1 companies. Courage creates innovation. MODIG differentiates itself from the competition through an integrated solution that includes problem solving, tailored manufacturing, testing, training, and ongoing technical ... Visa mer
Om företaget
Modig Machine Tool is a family-owned company known as the world's leading manufacturer of custom-made premium machines for the aerospace industry. Our strong commitment to quality is rewarded with orders from leading OEM and Tier-1 companies. Courage creates innovation. MODIG differentiates itself from the competition through an integrated solution that includes problem solving, tailored manufacturing, testing, training, and ongoing technical customer support. There is no room for compromise in the quality of MODIG. Modig Machine Tool keywords are Quality, Efficiency, Responsibility and Loyalty. The family-owned company values that the employees show each other respect and have a good friendship between each other. Production is characterized by innovation, creativity, and development.

Read more at www.modig.se

Dina arbetsuppgifter
We are searching for an ambitious, experienced Digital Marketing Strategist to lead the digital marketing for Modig Machine Tool globally. You will be devising our marketing strategies and campaigns for all digital channels, elevate our brand awareness, attract leads, and increase conversation rates. It is beneficial if you have experience from the machine tool industry.
Our new Digital Marketing Strategist will be a key member of the marketing team and will use their creativity to develop new ways of stating Modig’s brand and values. This includes initiate, plan and execute strategies aligned with the company’s growth plan. The role requires the ability to adapt and update our lead generation tactics according to customers’ needs and market demand. To succeed in this challenging role, excellent communication, advertisements, and analytics thinking skills are necessary. It is a passionate environment and a positive growing company which gives the role creativity.

Responsibilities includes;
- Initiate, plan and execute strategies. Create marketing strategies, plan projects and lead campaigns.
- Develop engaging digital marketing content.
- Generate new leads to increase brand awareness.
- Manage our leads to ensure consistence site traffic growth.
- Generate reports to measure analytics and KPI.


Din profil
Qualifications and Requirements:
- Previous experience in digital marketing
- Proven experience in lead generation or lead management.
- Familiar with lead management software, for example Dealfront.
- Strong knowledge of search engine marketing (SEM), social media optimization, and pay per click (PPC).
- Knowledge of customer relationship management programs, for example HubSpot.
- Experience with analytics tools such as Google Analytics.
- Excellent English language skills.
- Beneficial with experience from the machine tool industry.

Our selection process for this position is ongoing. If you have any questions for this role, please contact Marketing Manager Evelina Forsgren at +46 495 49605 or our Human Resource Manager Sara Strömberg at: +46 (0)76 850 36 29.

You register your application on Premier website: www.premier.se Visa mindre

Specialist Leadgenerering och digitala flöden

Ansök    Okt 4    Ventim AB    Marknadskommunikatör
Är du en passionerad marknadsföringsexpert med fokus på digitala flöden? Hos Ventim AB, ett B2B företag som säljer ventiler och instrument för flödesmätning, letar vi nu efter en engagerad och driven specialist inom leadgenerering och digitala kundresor. Vi arbetar med kunder inom energi-, vatten- och processindustrin och nu behöver vi dig som kan ta vårt digitala sälj- och marknadsarbete till nästa nivå. Om rollen I den här helt nya tjänsten separerar vi ... Visa mer
Är du en passionerad marknadsföringsexpert med fokus på digitala flöden? Hos Ventim AB, ett B2B företag som säljer ventiler och instrument för flödesmätning, letar vi nu efter en engagerad och driven specialist inom leadgenerering och digitala kundresor. Vi arbetar med kunder inom energi-, vatten- och processindustrin och nu behöver vi dig som kan ta vårt digitala sälj- och marknadsarbete till nästa nivå.
Om rollen
I den här helt nya tjänsten separerar vi ut delar från vårt marknadsarbete och du kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla våra strategier för bland annat leadgenerering. Genom moderna verktyg kommer du att optimera våra digitala flöden och få möjlighet att kartlägga kundresor för att automatisera vår marknadsföring. Vi letar efter dig som naturligt ser mönster hos våra kunder och kan placera rätt målgrupp i rätt kanal och mår som bäst när du kan förmedla dessa leads till våra säljare. Detta så vi med kan skapa givande kundrelationer och långsiktiga affärer.
Utöver det kommer du att ha en central roll i att utveckla Ventims AI-strategi, där vi kommer att använda AI-teknologier inom hela företaget för att optimera processer och skapa långsiktig tillväxt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Leadgenerering: Ta fram strategier för att generera högkvalitativa leads genom smart automatisering, lead scoring och analys av kundresor.
Automatisering av flöden: Skapa och optimera automatiserade arbetsflöden för att maximera effektiviteten i hur vi hanterar leads, från första kontakt till avslut.
Analys och optimering: Analysera och optimera våra digitala kanaler och kampanjer för att maximera ROI och öka engagemanget från kunder.
CRM-Administration: Ett övergripande ansvar kring utvecklingen av hela företagets nyttjande av CRM-systemet och ta fram nyckeltal som kan redovisa hur leads behandlas effektivt och utveckla funktioner som kan stötta säljprocessen och ge de möjlighet att följa kundresor.
Samarbete med säljteamet: Arbeta nära säljteamet för att hitta processer som fungerar i deras vardag och förstå marknadsbehovet för att optimera strategier som maximerar både leadgenerering och försäljning.
Utveckla AI-strategi: Identifiera, analysera och implementera hur AI-lösningar kan nyttjas inom flera av företagets avdelningar. Detta omfattar allt från kundservice och interna processer till marknadsföringsautomation som kan assisteras av AI.

Vem är du?
Du har stor erfarenhet av leadgenerering, automatisering och hantering av digitala flöden och hur detta kopplas till marknadsföringsplattformar.
Erfarenhet av att administrera och utveckla CRM-system samt förmåga att förstå och analysera tekniskt centrerade system.
Du är intresserad av, och har koll på de senaste trenderna inom growth marketing och digitala innovationer samt har kompetens inom AI-verktyg, och hur vi kan använda dessa i verksamheten.
Du har en stark analytisk förmåga och är bra på att fatta datadrivna beslut.
Du är självständig och har ett naturligt driv att förbättra och optimera processer och stor vana att arbeta med iterativa arbetssätt.
Du har relevanta akademiska studier och förmågan att tänka utanför ramarna för att få ut det bästa av de system vi använder.
Meriterande är om du varit projektledare för större interna systemskiften.



Placering?
Du kommer att vara en del av Ventims marknadsteam och utgå från huvudkontoret i Kalmar.

Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss på får du möjlighet att arbeta i en spännande och dynamisk miljö, där din roll har en direkt påverkan på företagets framtida utveckling. Du kommer att vara en del av ett företag i tillväxt med stora möjligheter att växa både professionellt och personligt. Vi erbjuder även konkurrenskraftiga villkor och ett positivt och stöttande team som alltid finns där för att samarbeta.
Välkommen med din ansökan senast 8 november.
Urvalet görs löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.
Ventim tillämpar 6 månaders provanställning. Visa mindre

Marknadskommunikatör med tekniskt intresse till Metro Therm

Om företaget Metro Therm började leverera värme redan 1921 och är idag en ledande leverantör av värmelösningar. Metro Therm gruppen omsätter ca 1 miljard kronor och har sitt huvudsäte i Danmark. Metro Therm AB har sitt svenska huvudkontor och lager i Kalmar. Företaget omsätter ca 150 MSEK och har 15 medarbetare. Metro Therm ingår i börsnoterade NIBE-koncernen med ca 40 miljarder i omsättning och ca 20 000 medarbetare runt om i världen. Läs mer om oss: http... Visa mer
Om företaget
Metro Therm började leverera värme redan 1921 och är idag en ledande leverantör av värmelösningar. Metro Therm gruppen omsätter ca 1 miljard kronor och har sitt huvudsäte i Danmark. Metro Therm AB har sitt svenska huvudkontor och lager i Kalmar. Företaget omsätter ca 150 MSEK och har 15 medarbetare. Metro Therm ingår i börsnoterade NIBE-koncernen med ca 40 miljarder i omsättning och ca 20 000 medarbetare runt om i världen.
Läs mer om oss: https://www.metrotherm.se/

Nu erbjuder vi dig en bred marknadsroll med både operativa och strategiska arbetsuppgifter i en spännande, teknisk miljö. Något som lockar?

Tjänstebeskrivning
I rollen som marknadskommunikatör hos Metro Therm så erbjuds du en bred roll där du får jobba med både tekniska och kommersiella delar inom vår verksamhet.

Inom ditt ansvar ligger den löpande verksamheten inom marknad innefattande framtagning av annons- och marknadsmaterial, presentationsmaterial, broschyrer, teknisk och kommersiell produktdokumentation, fotografering, videoredigering, manualer, kampanj- och reklamutskick, underhåll hemsida samt kommunikation via sociala medier.

Du arbetar aktivt med marknadsföringsaktiviteter i form av mässor och externa kundaktiviteter, kampanjer, webbinarier mm.
Därtill ansvarar du för, samt arbetar aktivt med, produktdata och struktur för hela Metro Therm’s produktsortiment.

I ditt dagliga arbete jobbar du i nära samarbete med VD, Tekniska produktansvariga samt Regionansvariga säljare. Därtill är du beställare gentemot extern marknadsföringsbyrå.

Här erbjuds du en självständig roll med många kontaktytor både internt och externt, varpå du behöver trivas i sociala sammanhang.

I din roll rapporterar du till VD samt utgår från huvudkontoret i Kalmar. Det kan förekomma vissa resor i rollen.

Kvalifikationer
Du har ett stort intresse för teknik och några års erfarenhet av marknadskommunikation företrädesvis i en teknisk bransch/miljö. Du formulerar dig väl och kan konsten att förvandla det tekniskt komplicerade till det enkla och säljande med ett naturligt flyt.

Vi önskar att du har:
• Högskoleutbildning inom marknadsföring eller kommunikation, önskvärt med teknisk inriktning, intresse eller erfarenhet.
• En naturlig fallenhet för att begripa det tekniskt komplicerade samt producera högkvalitativa texter kring och lösningar baserat på våra produkter och tjänster.
• Erfarenhet av strategisk planering och analys, samt genomförande av marknadsföringskoncept, kampanjer och evenemang.

För att fungera väl i denna rollen krävs initiativkraft, ansvarskänsla och engagemang. Du vill utveckla vår affär in i framtiden och du har idéerna och verktygen för att driva din roll självständigt, samtidigt som du upplever roliga utmaningar, stöd och glädje i att tillhöra vårt team.

Du besitter en hög kommunikativ förmåga, är lösningsorienterad samt har ett intresse/en förståelse för teknik. Därtill är du kvalitetsmedveten i det arbete du gör.

Du har god kunskap i för tjänsten relevanta mjukvaror, som exempelvis Adobe Creative Suite, Microsoft365 och WordPress, och hänger gärna med i ny teknik samt har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både skriftligt och muntligt.

Vad erbjuder vi dig?
Hos Metro Therm erbjuds du ett spännande och självständigt arbete där teknik varvas med goda kundrelationer. Du blir en del av ett tryggt företag med god stämning och tydliga ambitioner.

En spännande tjänst med stora möjligheter att kunna påverka din roll med varierande och intressanta arbetsuppgifter. Med våra produkter skapar vi ett hållbart inneklimat men för oss är det lika viktigt att ha ett hållbart arbetsklimat. Därför har vi en öppen organisation med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter.

Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie Salebäck på telefon 072-090 89 80 eller e-post [email protected].

Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se, senast den 19 november 2024. I den här rekryteringen kommer vi att arbeta med ett löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledningen av den nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Funderar du på att flytta till Kalmar län?
Då kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. På www.flyttahit.nu kan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit. Nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.

Välkommen med din ansökan!

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Visa mindre

KOMMUNIKATÖR

Är du vår blivande Kommunikatör? Vi söker en Kommunikatör som hjälper oss att nå ut med viktig information samt kommunicera med industriföretagen i Kalmar län. Jobbeskrivning Tillsammans skapar vi en konkurrenskraftig och hållbar industri i Kalmar län Du kommer jobba med alla delar i vår kommunikation och stötta våra olika verksamheter med allt från rådgivning och planering till enklare produktion och genomförande av kommunikationsinsatser. Även om arbet... Visa mer
Är du vår blivande Kommunikatör?
Vi söker en Kommunikatör som hjälper oss att nå ut med viktig information samt kommunicera med industriföretagen i Kalmar län.
Jobbeskrivning
Tillsammans skapar vi en konkurrenskraftig och hållbar industri i Kalmar län
Du kommer jobba med alla delar i vår kommunikation och stötta våra olika verksamheter med allt från rådgivning och planering till enklare produktion och genomförande av kommunikationsinsatser. Även om arbetet kräver att du är självgående har du såklart hjälp av övriga medarbetare på IUC Kalmar län. Du kommer vara en viktig kugge i framtagandet av en kommunikationsstrategi, både för IUC:s övergripande verksamhet men även för de olika projekt som löpande bedrivs på IUC. I rollen ingår även rapportskrivning och dokumentation av den projektverksamhet som bedrivs gentemot våra olika finansiärer.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning eller motsvarande. Vi tror att du som söker har arbetat med kommunikation i några år och känner dig trygg i rollen som bollplank och stöd till andra funktioner. Du har erfarenhet av såväl intern som extern kommunikation samt strategisk och långsiktig kommunikationsplanering. Du behöver ha god kunskap i de olika arbetsmoment som ingår i arbetet med kommunikation. Det innebär bl.a. målgruppsanpassning, känsla för grafisk form, enklare materialproduktion, textarbete och publicering på webb, intranät och i sociala kanaler. I rollen som kommunikatör har du en mycket god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift. Kunskaper om EU-finansierade projekt samt vana vid att skriva och ansöka om nya projekt är inget krav, men meriterande.
Personliga egenskaper är något som vi värderar högt, och för att du ska trivas i rollen - och på IUC - ser vi att du känner igen dig i vår värdegrund som enkelt kan sammanfattas i uttrycket Tillsammans. Som person är du flexibel, driven och engagerad. Du har förmågan att arbeta med flera projekt samtidigt och är både strukturerad och analytisk. Vidare är du en lagspelare med ett genuint intresse av att bygga relationer internt så väl som externt.
Ytterligare information
IUC Kalmar län är en regional resurs för ökad konkurrenskraft och kompetensutveckling för länets industriföretag. Vi arbetar för att stärka samverkan mellan industri, forskningsinstitut och universitet, samt regionala och lokala organisationer.
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att vara en del av en organisation som verkligen strävar efter att skapa positiv förändring. Du kommer att arbeta tillsammans med likasinnade kollegor som delar din passion för industriell utveckling. Vi är övertygade om att du kommer att känna dig inspirerad och motiverad av att vara en del av vårt team som arbetar mot ett starkare näringsliv i Kalmar län och en mer hållbar framtid.
Har vi fångat ditt intresse?
Sista ansökningsdatum är 2023-09-30.
Intervjuer och urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum. Märk din ansökan med "Kommunikatör".
Kontakta Håkan Muhr 0730-89 50 70. Ansökan skickas till [email protected], via e-post senast 2022-11-30. Läs mer på www.iuc-kalmar.se Visa mindre

Content Creator till Destination Kalmar

Om tjänsten Vi letar nu efter dig som vill vara med på resan att på ett insiktsdrivet och kreativt sätt berätta om allt som händer i Kalmar. Är du en expert på Facebook, Instagram, TikTok och YouTube och älskar att skapa engagerande inlägg? Har du en förmåga att berätta, fotografera och filma? Om du svarar ja på dessa frågor kan du vara den vi letar efter! Sedan årsskiftet har vi en ny enhet för Marknad & Kommunikation och som vår nya Content Creator... Visa mer
Om tjänsten


Vi letar nu efter dig som vill vara med på resan att på ett insiktsdrivet och kreativt sätt berätta om allt som händer i Kalmar.


Är du en expert på Facebook, Instagram, TikTok och YouTube och älskar att skapa engagerande inlägg? Har du en förmåga att berätta, fotografera och filma? Om du svarar ja på dessa frågor kan du vara den vi letar efter!


Sedan årsskiftet har vi en ny enhet för Marknad & Kommunikation och som vår nya Content Creator får du en unik möjlighet att vara med och skapa berättelser som skapar avtryck. Du kommer att vara teamets specialist och spela en avgörande roll för att lyfta vår destinationsmarknadsföring.  


Huvudsakliga arbetsuppgifter är att på ett insiktsdrivet och kreativt sätt skapa berättelser om vår destination till våra prioriterade målgrupper med målet att skapa engagemang i våra kanaler.  Du kommer att producera innehåll till i första hand våra sociala kanaler men också till vår webbplats. Att följa upp och utvärdera insatserna är också en viktig del i arbetet.


Din roll kommer främst att innebära:



• att skapa engagerande innehåll till Destination Kalmars egna kanaler baserat på insikter samt i enlighet med satt varumärkesstrategi, grafiska profil och tonalitet.
• att publicera och följa upp innehåll på sociala medier, hemsidor samt andra digitala kanaler.
• att utveckla och förbättra våra strategier för sociala medier.
• att säkerställa att innehållet i våra egna kanaler är aktuellt samt SEO-anpassat.
• att hålla dig uppdaterad på sociala medietrender och arbeta fram nya idéer och innehåll därefter.


Marknads- & Kommunikationsenheten består i dagsläget av 4 personer.


Du rapporterar till vd och placeringsort är Kalmar.


 


Kvalifikationer


Du:



• har eftergymnasial utbildning inom marknadskommunikation.
• har tidigare erfarenhet av en liknande roll.
• har en mycket god stilistisk förmåga i text och ett öga för det visuella.
• har erfarenhet av att arbeta insiktsdrivet med målgruppen i fokus.
• har kunskap om SEO, analys och uppföljning av digitala plattformar.
• har förmåga att fota och filma, inklusive efterbehandling och redigering.
• har kunskap i Adobe CC och behärskar Microsoft Office 365.
• har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.
• är kreativ och lösningsorienterad och samtidigt strukturerad och analytisk.
• är en lagspelare och generös, seriös och ambitiös.


Det är starkt meriterande om du också:



• har kunskaper i grafisk produktion.
• har erfarenhet av hållbarhetskommunikation.
• har kunskap i Sitevision och/eller Wordpress.
• har erfarenhet av Premier Pro, Premier Rush eller After Effects.
• har erfarenhet av LinkedIn Campaign Manager och Facebook Ads Manager.


 


Om arbetsgivaren


På Destination Kalmar erbjuder vi en fri och dynamisk arbetsmiljö. Vi tror på att ge våra medarbetare frihet under ansvar och utrymme att växa och utvecklas, samtidigt som vi främjar en balans mellan arbete och fritid. Du kommer vara en del av ett dedikerat team som brinner för att utveckla destinationen Kalmar.


Destination Kalmar ska på ett hållbart sätt utveckla, profilera och marknadsföra Kalmar som destination i samverkan med näringslivet och Kalmar kommun. Genom destinationsutveckling ska vi bidra till att Kalmar är en attraktiv plats året runt för såväl invånare som besökare. Vi utvecklar dessutom Kalmar som mötes- och evenemangsdestination och driver Kalmar Turistcenter och Kalmar Gästhamn. I samverkan med Statens fastighetsverk ansvarar vi för verksamheten på Kalmar Slott.


Destination Kalmar är ett dotterbolag i koncernen Kalmar Kommunbolag AB. Verksamheten är certifierad enligt ISO 9001 (kvalitet) och ISO 14001 (Miljö).


Läs mer här: 


https://destinationkalmar.se/


https://kalmar.com


 


Hur du ansöker


I denna rekrytering samarbetar Destination Kalmar med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se


Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.


Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.


Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post [email protected]


Funderar du på att flytta till Kalmar län kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. På flyttahit.nu kan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.


Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Marketing Automation Specialist

Länsförsäkringar Kalmar Län När du jobbar hos oss på Länsförsäkringar Kalmar län blir du omedelbart en del av en stark, positiv kraft i vårt lokalsamhälle. Den viktigaste resursen i vårt arbete är våra fler än 230 kompetenta medarbetare - du och dina kollegor, som alla bidrar till vårt mål att vara den ledande aktören inom bank och försäkring här i länet. Eftersom vi har våra kunders bästa som enda mål är det viktigt för oss att finnas så nära våra kunder ... Visa mer
Länsförsäkringar Kalmar Län
När du jobbar hos oss på Länsförsäkringar Kalmar län blir du omedelbart en del av en stark, positiv kraft i vårt lokalsamhälle. Den viktigaste resursen i vårt arbete är våra fler än 230 kompetenta medarbetare - du och dina kollegor, som alla bidrar till vårt mål att vara den ledande aktören inom bank och försäkring här i länet. Eftersom vi har våra kunders bästa som enda mål är det viktigt för oss att finnas så nära våra kunder som möjligt. Därför har vi egna kontor från norr till söder i vårt avlånga län – i Västervik, Vimmerby, Oskarshamn, Kalmar, Nybro och Borgholm. Vår vardag präglas av samarbete, gemenskap och glädje. Men det finns också något annat som genomsyrar hur vi tänker och agerar. Eftersom vi ägs av våra kunder har vi alltid våra kunders långsiktiga bästa i åtanke. Vi tror helt enkelt på det vi gör och är måna om att du som jobbar hos oss ska trivas och utvecklas både inom yrket och som människa. Vi är här för länet, här för kunderna och här för dig.

Nu utvecklar vi vårt CRM-arbete och våra automatiserade kunddialoger. Vi söker dig som vill vara med på resan att bygga en relevant, individanpassad och datadriven dialog med våra kunder. Vi tror att du idag arbetar som Marketing Automation Specialist och att du vill utvecklas, både i din roll och som person, i ett kundägt bolag med ett av Sveriges starkaste varumärken. 

Vad kan vi erbjuda dig?
Som Marketing Automation Specialist har du en nyckelroll i vår fortsatta utveckling av automatiserad och datadriven kundmarknadsföring. Du kommer att jobba i ett team som ansvarar för hela kedjan, från idé och produktion till analys och uppföljning av våra kunddialoger. I ditt arbete får du arbeta kreativt med att identifiera möjligheter och ta fram nya dialoger, analysera och vidareutveckla befintliga samt kvalitetssäkra kunddialogsprocessen. Du är proaktiv och arbetar direkt mot våra affärsmål.
Du kommer att ingå i Kommunikationsavdelningen och blir en viktig del i vårt CRM-team som består av CRM-ansvarig, business controller och content MAS. Arbetet sker i nära samarbete med vår affär och försäljningsavdelning. Din uppgift i CRM-teamet är främst att vara verktygs-, data- och dialogspecialist.

Du kommer använda dina kunskaper och erfarenheter till att bland annat:
* Arbeta datadrivet med kunddialoger och kampanjer tillsammans med CRM-teamet
* Bygga och utveckla nya kunddialoger i verktyget
* Analysera, effektivisera och optimera befintliga dialoger
* Löpande analysera och utvärdera kunddialoger, kampanjer och innehåll
* Kravställa utveckling av nya funktioner i Adobe Campaign
* Samverka med kollegor på andra länsförsäkringsbolag och Länsförsäkringar AB



Övrig information
Tjänsten är på heltid och placeringsort är Kalmar. Arbete kommer att ske med fler Länsförsäkringsbolag som uppdragsgivare.  

Vill du veta mer?
Vår kommunikationschef Anna Cederbrink berättar gärna mer om tjänsten och Länsförsäkringar
Kalmar län. Du når henne på 0480-69 179. Facklig kontaktperson för Forena är Johanna Waldén, tel. 0480-693 12

Välkommen med din ansökan senast 31 maj.  Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vem är du?
För att lyckas i rollen har du ett starkt affärs- och kundfokus och en bra planeringsförmåga. Du är en tekniskt kunnig specialist med stor erfarenhet av att bygga kampanjer baserat på erbjudanden i linje med målgruppens preferenser och behov. Vi söker dig som kombinerar teknik och analys med kreativitet och förståelse för kundupplevelsen. Du har ett strukturerat arbetssätt, tar egna initiativ och samverkar lätt med andra.

Du har eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap/IT eller relevant utbildning inom marknadsföring & Kommunikation. Du är välbekant med digital marknadsföring och har ett par års erfarenhet av att arbeta i system för Marketing Automation och med kunddialoger inom B2B och B2C.Erfarenhet av -programmering och Adobe Campaign är meriterande. Visa mindre

Premier söker erfaren kommunikatör för kunds räkning

Företagsinformation Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad. Som konsult... Visa mer
Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 500 anställda.
Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration.
Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Som konsult på Premier är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma anställningsvillkor som våra kunders anställda genom kollektivavtal.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.
Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.



Tjänstebeskrivning
Är du en person som har ett sinne för detaljer och stilistiska uttryck och vill få en chans att på ett kreativt sätt arbeta med just det? Då kan det här vara något för dig!

I tjänsten som kommunikatör kommer dina främsta arbetsuppgifter innebära att på ett kreativt och kommunikativt vis arbeta med såväl intern som extern kommunikation. Det kan således innebära allt ifrån att hantera hemsidan och intranätet för att säkerställa att de är uppdaterade utifrån det som är aktuellt likväl som det också innebär framtagandet av pressmeddelanden. Utöver det kommer du också sköta kommunikationen via sociala medier. För att kunna leverera så professionella och träffsäkra resultat som möjligt finns programmen InDesign, Illustrator och Photoshop till ditt förfogande. Ytterligare arbetsuppgifter som omfattas av kommunikatörsrollen är framtagandet av foldrar och trycksaker.

I denna tjänst kommer du bli anställd av Premier men arbeta åt vår kund vars verksamhet är belägen på Öland. Tjänsteformen är ett vikariat på heltid som sträcker sig fram till den 30/9–2022.

Tillträde sker omgående.


Kvalifikationer
För att behärska arbetsuppgifterna och de krav som ställs på dig i rollen som kommunikatör ser vi att du som söker har du en relevant akademisk utbildning med inriktning mot antingen information, kommunikation eller journalistik alternativt annan utbildning som genererat likvärdig kunskap. Du har också ett par års arbetslivserfarenhet inom ett kommunikationsyrke. Du har god IT-förmåga och skulle du besitta tidigare erfarenhet inom Wordpress betraktas det som meriterande.

Som person präglas du av kommunikativa och kreativa karaktärsdrag. Vi söker dig som är ödmjuk och som på ett prestigelöst, drivet och strukturerat vis hanterar de arbetsuppgifter som förväntas av dig. Vi ser också att du är en lagspelare som inte har några problem med att samarbeta, snarare tvärtom.

Arbetet kan stundom innebära högt arbetstempo och därmed ställer det också krav på att du är en person som kan hantera det och i bästa fall också trivas med att ha många bollar i luften. Då rollen som kommunikatör innebär att muntligen och skriftligen kommunicera budskap på ett träffsäkert vis kräver det också att du obehindrat uttrycker dig på svenska i såväl tal som skrift.


Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.


Låter det intressant?
Har du frågor, tveka inte att kontakta konsultchef Anna Svensson, telefon 072-580 04 99 eller e-post [email protected].
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast 19 december 2021. Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan!






Krav
B körkort Visa mindre

Marketing Automation Specialist

Länsförsäkringar Kalmar Län När du jobbar hos oss på Länsförsäkringar Kalmar län blir du omedelbart en del av en stark, positiv kraft i vårt lokalsamhälle. Den viktigaste resursen i vårt arbete är våra fler än 230 kompetenta medarbetare - du och dina kollegor, som alla bidrar till vårt mål att vara den ledande aktören inom bank och försäkring här i länet. Eftersom vi har våra kunders bästa som enda mål är det viktigt för oss att finnas så nära våra kunder ... Visa mer
Länsförsäkringar Kalmar Län
När du jobbar hos oss på Länsförsäkringar Kalmar län blir du omedelbart en del av en stark, positiv kraft i vårt lokalsamhälle. Den viktigaste resursen i vårt arbete är våra fler än 230 kompetenta medarbetare - du och dina kollegor, som alla bidrar till vårt mål att vara den ledande aktören inom bank och försäkring här i länet. Eftersom vi har våra kunders bästa som enda mål är det viktigt för oss att finnas så nära våra kunder som möjligt. Därför har vi egna kontor från norr till söder i vårt avlånga län – i Västervik, Vimmerby, Oskarshamn, Kalmar, Nybro och Borgholm. Vår vardag präglas av samarbete, gemenskap och glädje. Men det finns också något annat som genomsyrar hur vi tänker och agerar. Eftersom vi ägs av våra kunder har vi alltid våra kunders långsiktiga bästa i åtanke. Vi tror helt enkelt på det vi gör och är måna om att du som jobbar hos oss ska trivas och utvecklas både inom yrket och som människa. Vi är här för länet, här för kunderna och här för dig.

Nu utvecklar vi vårt CRM-arbete och våra automatiserade kunddialoger. Vi söker dig som vill vara med på resan att bygga en relevant, individanpassad och datadriven dialog med våra kunder. Vi tror att du idag arbetar som Marketing Automation Specialist och att du vill utvecklas, både i din roll och som person, i ett kundägt bolag med ett av Sveriges starkaste varumärken. 

Vad kan vi erbjuda dig?
Som Marketing Automation Specialist har du en nyckelroll i vår fortsatta utveckling av automatiserad och datadriven kundmarknadsföring. Du kommer att jobba i ett team som ansvarar för hela kedjan, från idé och produktion till analys och uppföljning av våra kunddialoger. I ditt arbete får du arbeta kreativt med att identifiera möjligheter och ta fram nya dialoger, analysera och vidareutveckla befintliga samt kvalitetssäkra kunddialogsprocessen. Du är proaktiv och arbetar direkt mot våra affärsmål.
Du kommer att ingå i Kommunikationsavdelningen och blir en viktig del i vårt CRM-team som består av CRM-ansvarig, business controller och content MAS. Arbetet sker i nära samarbete med vår affär och försäljningsavdelning. Din uppgift i CRM-teamet är främst att vara verktygs-, data- och dialogspecialist.

Du kommer använda dina kunskaper och erfarenheter till att bland annat:
* Arbeta datadrivet med kunddialoger och kampanjer tillsammans med CRM-teamet
* Bygga och utveckla nya kunddialoger i verktyget
* Analysera, effektivisera och optimera befintliga dialoger
* Löpande analysera och utvärdera kunddialoger, kampanjer och innehåll
* Kravställa utveckling av nya funktioner i Adobe Campaign
* Samverka med kollegor på andra länsförsäkringsbolag och Länsförsäkringar AB



Övrig information
Tjänsten är på heltid och placeringsort är Kalmar. Arbete kommer att ske med fler Länsförsäkringsbolag som uppdragsgivare.  

Vill du veta mer?
Vår kommunikationschef Anna Cederbrink berättar gärna mer om tjänsten och Länsförsäkringar
Kalmar län. Du når henne på 0480-69 179. Facklig kontaktperson för Forena är Johanna Waldén, tel. 0480-693 12

Välkommen med din ansökan senast 31 maj.  Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt.

Vem är du?
För att lyckas i rollen har du ett starkt affärs- och kundfokus och en bra planeringsförmåga. Du är en tekniskt kunnig specialist med stor erfarenhet av att bygga kampanjer baserat på erbjudanden i linje med målgruppens preferenser och behov. Vi söker dig som kombinerar teknik och analys med kreativitet och förståelse för kundupplevelsen. Du har ett strukturerat arbetssätt, tar egna initiativ och samverkar lätt med andra.

Du har eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap/IT eller relevant utbildning inom marknadsföring & Kommunikation. Du är välbekant med digital marknadsföring och har ett par års erfarenhet av att arbeta i system för Marketing Automation och med kunddialoger inom B2B och B2C.Erfarenhet av -programmering och Adobe Campaign är meriterande. Visa mindre

Norden söker en Marknadsansvarig

Norden är världsledande inom tillverkning av tubfyllningssystem. Varje år levereras ca 150 maskiner över hela världen och idag finns ca 5 000 maskiner i drift. Norden omsätter ca 750 MSEK och har drygt 300 medarbetare i Kalmar där tillverkning av maskinerna sker. Norden ingår i den italienska gruppen Coesia. VI ERBJUDER Norden Machinery är världsledande inom maskiner för tubfyllning och har en bred internationell verksamhet med kunder över hela världen. ... Visa mer
Norden är världsledande inom tillverkning av tubfyllningssystem. Varje år levereras ca 150 maskiner över hela världen och idag finns ca 5 000 maskiner i drift. Norden omsätter ca 750 MSEK och har drygt 300 medarbetare i Kalmar där tillverkning av maskinerna sker. Norden ingår i den italienska gruppen Coesia.


VI ERBJUDER
Norden Machinery är världsledande inom maskiner för tubfyllning och har en bred internationell verksamhet med kunder över hela världen. Nu söker vi en driven, självgående Marknadsansvarig som har erfarenhet inom den tekniska branschen.

ROLL OCH UPPGIFTER
Tjänsten innebär att medverka till att utveckla Norden Machinerys varumärke och ständigt aktivt arbeta med att utföra rätt marknadsföringsaktiviteter för att nå Norden Machinerys affärsmål.
Du kommer att ta fram marknadsplan och aktivt genomföra relevanta arbetsinsatser för att följa och uppnå marknadsmål. Arbetet är delvis strategiskt men väldigt operativt där du arbetar med att planera, genomföra och följa upp olika kampanjer och event. Att producerar information till våra kunder i relevant form är en del av din roll samt att aktivt vidareutveckla synlighet i sociala medier, via hemsida, facebook, linkedin m fl. Detta sker i nära samarbete med vår Produktansvariga.
Du ansvarar för att all extern information, oavsett forum, håller samma linje och kvalité enligt Nordens och Coesias riktlinjer.
Rollen innebär ett stort krav på egen initiativförmåga att skapa marknadsmässiga förutsättningar för Norden Machinerys varumärke och förvalta det med bästa medel.
Rollen innebär också att vara ansvarig för:
- Organisera flertalet mässor runt om i världen.
-Produktkommunikation gällande tekniska broschyrer , kataloger samt power points.
- Kommunikation internt på företaget samt kommunikation med Coesias marknadsavdelning.
- Pressmeddelande, annonsering.


Resor förkommer i tjänsten.

KVALIFIKATIONER
Du har en avslutad högskoleutbildning inom Marknad och Kommunikation samt minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Egenskaper som värderas högt är eget driv, initiativförmåga, ett öga för detaljer samt en god förmåga att förmedla kundanpassat budskap i tal, text/skrift och digitalt. Dessutom har du mycket god förståelse samt ett stort intresse för teknik.
Du är lika bekväm med att planera och bygga kommunikationsplaner mot olika målgrupper med ett kommersiellt marknadsföringstänk, som att sprida relevant information internt. Din erfarenhet gör att du förstår vilken kanal som gör vilket jobb under resan och använder detta för att skapa maximal kundnytta.
Som person är du en självgående, strukturerad och proaktiv person som får saker att hända. Vi värdesätter att du har en stor ansvarskänsla och är van att arbeta självständigt.
Att kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

INTRESSERAD?
Vid frågor är du välkommen att kontakta Lars Hammarstedt, Sales Director 0480-44 76 21 eller Mary Winblad, HR, 0480-44 78 33 eller [email protected].
Din intresseanmälan gör du via vår hemsida senast 7 augusti 2022.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kommunikatör

Vi söker en medarbetare till tjänsten som kommunikatör. Kommunikatör 50% Som kommunikatör är du en viktig del av avdelningen Marknad & Kommunikation, som består av totalt fyra medarbetare. Du kommer även att samarbeta nära med övriga medarbetare inom såväl våra tre naturbruksgymnasier som inom rådgivningsverksamheten, i syfte att utveckla och stärka verksamheternas kommunikation. En viktig del i arbetet är att skapa bra, intressant och målgruppsanpassat in... Visa mer
Vi söker en medarbetare till tjänsten som kommunikatör.
Kommunikatör 50%
Som kommunikatör är du en viktig del av avdelningen Marknad & Kommunikation, som består av totalt fyra medarbetare. Du kommer även att samarbeta nära med övriga medarbetare inom såväl våra tre naturbruksgymnasier som inom rådgivningsverksamheten, i syfte att utveckla och stärka verksamheternas kommunikation. En viktig del i arbetet är att skapa bra, intressant och målgruppsanpassat innehåll till våra olika kanaler, där vi på ett enkelt och proffsigt sätt sprider värdefull information till kunder, medlemmar och medarbetare.
Vi erbjuder dig en bra arbetsmiljö med möjlighet till balans mellan arbete och fritid, delaktighet och erfarenhetsutbyte med andra kollegor. På Hushållningssällskapet arbetar vi med kunskap för att utveckla det gröna näringslivet.
Placering: företrädesvis vid huvudkontoret i Kalmar, men vi har även kontor i Gamleby, Ingelstad (Växjö), Torslunda på Öland samt i Bräkne-Hoby. Körkort är därför ett krav.
Som kommunikatör på Hushållningssällskapet Kalmar Kronoberg Blekinge har du ett omväxlande jobb med olika arbetsuppgifter.
I rollen ingår:
Producera texter till sociala medier, intranät, webben, lokalsidan i vår medlemstidning Gröna Affärer, med mera.
Skriva pressmeddelanden och på andra sätt uppmärksamma pressen på det som händer i vår organisation.
Vara ute i verksamheten och ta fram det som för några medarbetare är vardag, men kanske för andra ett wow!
Filma och fota vid behov. Ett plus är om du även kan redigera rörligt material.
Vara rådgivande till kollegor rörande kommunikationsfrågor.
Vara delaktig i olika projekt och kommunikationen i dem.


Detta är en möjlighet för dig som har:
Vi söker dig som har en relevant utbildning för rollen, det kan vara inom kommunikation eller journalistik.
Du har flera års erfarenhet inom yrket. Du kan skriva, filma och ett plus är om du även kan redigera.
Som person har du en kommunikativ förmåga och en pedagogisk kompetens att kunna förklara för andra hur avvägningar görs.
Du är inte rädd att rycka in där det behövs och anta nya utmaningar. Du kan självständigt planera och bedriva ditt arbete.
Samarbetsförmåga, ödmjukhet och att kunna ingå i ett team med olika personligheter och kompetenser är också viktigt.



Hushållningssällskapet är en kunskapsorganisation. Vi producerar och levererar kunskap för hållbar utveckling och lönsamhet i landsbygdens näringar. I Hushållningssällskapen över hela landet är vi ca 30 000 medlemmar och ca 900 medarbetare.
Hushållningssällskapet Kalmar Kronoberg Blekinge är ett av landets största Hushållningssällskap. Vi bedriver rådgivning, certifieringsverksamhet, fältförsök, gymnasie- och yrkesutbildning samt utvecklingsarbete mm. Vi har ca 2500 medlemmar och omsätter omkring 200 miljoner kronor per år och är drygt 250 anställda.
Tillträdesdatum sker efter överenskommelse. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta: Marknads- och kommunikationschef Stine Breum Appelqvist 070-254 53 01 eller [email protected]
Vi gör löpande urval av sökande, därför ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt till e-postadress [email protected]. Sista ansökningsdag är 7 november.
Välkommen med din ansökan!
Läs gärna mer om vår verksamhet på www.hushallningssallskapet.se
Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.
Läs hur vi behandlingar dina personuppgifter www.hushallningssallskapet.se/gdpr-jobbansokan/ Visa mindre

Kommunikatör sökes omgående till större organisation i Kalmar.

Om tjänsten Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse.  I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: I rollen förväntas du a... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse. 
I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

I rollen förväntas du arbeta både strategiskt, taktiskt och operativt. Du arbetar såväl den dagliga agendan som i större projekt.

Driva kommunikation avseende uppdragsgivarens produkter och tjänster till marknadensåväl som hållbarhetsarbete med fokus på att öka kännedomen både intern och externt. 

Arbete med att tydliggöra och synliggöra arbetsgivarvarumärke.

I arbetet ingår att arbeta i existerande kanaler och nya med fokus på digitala verktyg.




Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

Du har en akademisk utbildning inom kommunikation / marknadsföring eller likvärdig.

För att lyckas i tjänsten behöver du ha gedigen bakgrund inom och erfarenhet av kommunikationsfrågor, gärna i företag som ligger i framkant vad gäller digital kommunikation

Kunskap i bild/videoredigering och har en naturlig känsla för färg och form

Van att arbeta med sociala medier

Van att skapa schysst content, nyhetsbrev m.m.

I rollen ingår kontaktytor i hela företaget och därmed är ett väl fungerande tvärfunktionellt arbete förväntas

Erfarenhet och vana av att arbeta i CS- paketet med betoning på Indesign  och Officepaketet, framförallt Teams och PowerPoint.

Du har en utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
För att nå framgång i rollen krävs det att du har ett starkt engagemang och en vilja att självständigt driva mot uppsatta mål / projekt. Du är nytänkande och kreativ, ser möjligheter och har förmågan att omsätta dem i handling. Du är strukturerad och har ett målinriktat arbetssätt som gör att du kan planera, prioritera och strukturera ditt eget arbete. Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderas högt. 




Om arbetsgivaren
Att vara konsult hos oss innebär att du själv väljer uppdrag, vi anställer enbart konsulter för specifika uppdrag. Hos oss får du alltid månadslön och du arbetar hos samma kund tills uppdraget är slut. Vanliga anledningar till att våra kunder väljer att hyra in konsulter kan vara att en medarbetare ska vara föräldraledig, sjukskriven eller att man har en arbetstopp. Men det kan också handla om att man vill hyra först för att sedan anställa efter en period.
Genom åren har Telin haft många konsulter som har haft helt olika kompetenser och fått möjlighet att arbeta hos mycket intressanta företag. En stor del av konsulterna är än idag anställda hos kundföretaget och har funnit en arbetsplats där man trivs och utvecklas. Att jobba som konsult hos Telin kan vara din väg in till din drömarbetsplats.
Har du eget företag och vill aspirera på det här uppdraget? - Då är du lika välkommen att verka som interimskonsult underkontakterad oss och vår Telin - flagg.




Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gustav Warelius på telefon 072-337 74 54 eller e-post [email protected]
Funderar du på att flytta till Kalmar län kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. Härkan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kommunikatör sökes omgående till större organisation i Kalmar.

Om tjänsten Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse.  I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: I rollen förväntas du a... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse. 
I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

I rollen förväntas du arbeta både strategiskt, taktiskt och operativt. Du arbetar såväl den dagliga agendan som i större projekt.

Driva kommunikation avseende uppdragsgivarens produkter och tjänster till marknadensåväl som hållbarhetsarbete med fokus på att öka kännedomen både intern och externt. 

Arbete med att tydliggöra och synliggöra arbetsgivarvarumärke.

I arbetet ingår att arbeta i existerande kanaler och nya med fokus på digitala verktyg.




Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

Du har en akademisk utbildning inom kommunikation / marknadsföring eller likvärdig.

För att lyckas i tjänsten behöver du ha gedigen bakgrund inom och erfarenhet av kommunikationsfrågor, gärna i företag som ligger i framkant vad gäller digital kommunikation

Kunskap i bild/videoredigering och har en naturlig känsla för färg och form

Van att arbeta med sociala medier

Van att skapa schysst content, nyhetsbrev m.m.

I rollen ingår kontaktytor i hela företaget och därmed är ett väl fungerande tvärfunktionellt arbete förväntas

Erfarenhet och vana av att arbeta i CS- paketet med betoning på Indesign  och Officepaketet, framförallt Teams och PowerPoint.

Du har en utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
För att nå framgång i rollen krävs det att du har ett starkt engagemang och en vilja att självständigt driva mot uppsatta mål / projekt. Du är nytänkande och kreativ, ser möjligheter och har förmågan att omsätta dem i handling. Du är strukturerad och har ett målinriktat arbetssätt som gör att du kan planera, prioritera och strukturera ditt eget arbete. Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderas högt. 




Om arbetsgivaren
Att vara konsult hos oss innebär att du själv väljer uppdrag, vi anställer enbart konsulter för specifika uppdrag. Hos oss får du alltid månadslön och du arbetar hos samma kund tills uppdraget är slut. Vanliga anledningar till att våra kunder väljer att hyra in konsulter kan vara att en medarbetare ska vara föräldraledig, sjukskriven eller att man har en arbetstopp. Men det kan också handla om att man vill hyra först för att sedan anställa efter en period.
Genom åren har Telin haft många konsulter som har haft helt olika kompetenser och fått möjlighet att arbeta hos mycket intressanta företag. En stor del av konsulterna är än idag anställda hos kundföretaget och har funnit en arbetsplats där man trivs och utvecklas. Att jobba som konsult hos Telin kan vara din väg in till din drömarbetsplats.
Har du eget företag och vill aspirera på det här uppdraget? - Då är du lika välkommen att verka som interimskonsult underkontakterad oss och vår Telin - flagg.




Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gustav Warelius på telefon 072-337 74 54 eller e-post [email protected]
Funderar du på att flytta till Kalmar län kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. Härkan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kommunikatör sökes omgående till större organisation i Kalmar.

Om tjänsten Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse.  I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: I rollen förväntas du a... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse. 
I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

I rollen förväntas du arbeta både strategiskt, taktiskt och operativt. Du arbetar såväl den dagliga agendan som i större projekt.

Driva kommunikation avseende uppdragsgivarens produkter och tjänster till marknadensåväl som hållbarhetsarbete med fokus på att öka kännedomen både intern och externt. 

Arbete med att tydliggöra och synliggöra arbetsgivarvarumärke.

I arbetet ingår att arbeta i existerande kanaler och nya med fokus på digitala verktyg.




Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

Du har en akademisk utbildning inom kommunikation / marknadsföring eller likvärdig.

För att lyckas i tjänsten behöver du ha gedigen bakgrund inom och erfarenhet av kommunikationsfrågor, gärna i företag som ligger i framkant vad gäller digital kommunikation

Kunskap i bild/videoredigering och har en naturlig känsla för färg och form

Van att arbeta med sociala medier

Van att skapa schysst content, nyhetsbrev m.m.

I rollen ingår kontaktytor i hela företaget och därmed är ett väl fungerande tvärfunktionellt arbete förväntas

Erfarenhet och vana av att arbeta i CS- paketet med betoning på Indesign  och Officepaketet, framförallt Teams och PowerPoint.

Du har en utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
För att nå framgång i rollen krävs det att du har ett starkt engagemang och en vilja att självständigt driva mot uppsatta mål / projekt. Du är nytänkande och kreativ, ser möjligheter och har förmågan att omsätta dem i handling. Du är strukturerad och har ett målinriktat arbetssätt som gör att du kan planera, prioritera och strukturera ditt eget arbete. Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderas högt. 




Om arbetsgivaren
Att vara konsult hos oss innebär att du själv väljer uppdrag, vi anställer enbart konsulter för specifika uppdrag. Hos oss får du alltid månadslön och du arbetar hos samma kund tills uppdraget är slut. Vanliga anledningar till att våra kunder väljer att hyra in konsulter kan vara att en medarbetare ska vara föräldraledig, sjukskriven eller att man har en arbetstopp. Men det kan också handla om att man vill hyra först för att sedan anställa efter en period.
Genom åren har Telin haft många konsulter som har haft helt olika kompetenser och fått möjlighet att arbeta hos mycket intressanta företag. En stor del av konsulterna är än idag anställda hos kundföretaget och har funnit en arbetsplats där man trivs och utvecklas. Att jobba som konsult hos Telin kan vara din väg in till din drömarbetsplats.
Har du eget företag och vill aspirera på det här uppdraget? - Då är du lika välkommen att verka som interimskonsult underkontakterad oss och vår Telin - flagg.




Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gustav Warelius på telefon 072-337 74 54 eller e-post [email protected]
Funderar du på att flytta till Kalmar län kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. Härkan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kommunikatör sökes omgående till större organisation i Kalmar.

Om tjänsten Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse.  I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: I rollen förväntas du a... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi en interim kommunikatör till ett heltidsuppdrag på dryga 12 månader till vår kund med start redan nu i maj/juni eller efter överenskommelse. 
I rollen som Kommunikatör ansvarar du för vår uppdragsgivares interna och externa kommunikation, tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 1 år. Rollen är en del av Kommunikationsavdelningen och du rapporterar direkt till Kommunikationschefen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

I rollen förväntas du arbeta både strategiskt, taktiskt och operativt. Du arbetar såväl den dagliga agendan som i större projekt.

Driva kommunikation avseende uppdragsgivarens produkter och tjänster till marknadensåväl som hållbarhetsarbete med fokus på att öka kännedomen både intern och externt. 

Arbete med att tydliggöra och synliggöra arbetsgivarvarumärke.

I arbetet ingår att arbeta i existerande kanaler och nya med fokus på digitala verktyg.




Kvalifikationer
Vi söker dig som har:

Du har en akademisk utbildning inom kommunikation / marknadsföring eller likvärdig.

För att lyckas i tjänsten behöver du ha gedigen bakgrund inom och erfarenhet av kommunikationsfrågor, gärna i företag som ligger i framkant vad gäller digital kommunikation

Kunskap i bild/videoredigering och har en naturlig känsla för färg och form

Van att arbeta med sociala medier

Van att skapa schysst content, nyhetsbrev m.m.

I rollen ingår kontaktytor i hela företaget och därmed är ett väl fungerande tvärfunktionellt arbete förväntas

Erfarenhet och vana av att arbeta i CS- paketet med betoning på Indesign  och Officepaketet, framförallt Teams och PowerPoint.

Du har en utmärkt förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
För att nå framgång i rollen krävs det att du har ett starkt engagemang och en vilja att självständigt driva mot uppsatta mål / projekt. Du är nytänkande och kreativ, ser möjligheter och har förmågan att omsätta dem i handling. Du är strukturerad och har ett målinriktat arbetssätt som gör att du kan planera, prioritera och strukturera ditt eget arbete. Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderas högt. 




Om arbetsgivaren
Att vara konsult hos oss innebär att du själv väljer uppdrag, vi anställer enbart konsulter för specifika uppdrag. Hos oss får du alltid månadslön och du arbetar hos samma kund tills uppdraget är slut. Vanliga anledningar till att våra kunder väljer att hyra in konsulter kan vara att en medarbetare ska vara föräldraledig, sjukskriven eller att man har en arbetstopp. Men det kan också handla om att man vill hyra först för att sedan anställa efter en period.
Genom åren har Telin haft många konsulter som har haft helt olika kompetenser och fått möjlighet att arbeta hos mycket intressanta företag. En stor del av konsulterna är än idag anställda hos kundföretaget och har funnit en arbetsplats där man trivs och utvecklas. Att jobba som konsult hos Telin kan vara din väg in till din drömarbetsplats.
Har du eget företag och vill aspirera på det här uppdraget? - Då är du lika välkommen att verka som interimskonsult underkontakterad oss och vår Telin - flagg.




Hur du ansöker
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gustav Warelius på telefon 072-337 74 54 eller e-post [email protected]
Funderar du på att flytta till Kalmar län kan det vara bra att känna till att det finns extra stöd och vägledning att få. Härkan du bland annat läsa mer om regionen, våra kommuner, se lediga bostäder och få en kontaktperson. Flyttahit.nu är ett samarbete mellan Kalmar läns kommuner och Region Kalmar län.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Marknadskommunikatör till vårt kontor i Kalmar

Sedan 1965 har BLÜCHER utvecklats till en av Europas ledande tillverkare av rostfria avvattningssystem. Vi tillverkar och levererar golvbrunnar, rörsystem, golvrännor och tillbehör, samtidigt som vi bistår våra kunder med lösningar inom avvattning i hemmet såväl som i kommersiella, industriella och marina miljöer. BLÜCHER finns representerat i flertalet länder, från Finland till Dubai, med huvudkontor och produktion beläget i västra Danmark. I Sverige har ... Visa mer
Sedan 1965 har BLÜCHER utvecklats till en av Europas ledande tillverkare av rostfria avvattningssystem. Vi tillverkar och levererar golvbrunnar, rörsystem, golvrännor och tillbehör, samtidigt som vi bistår våra kunder med lösningar inom avvattning i hemmet såväl som i kommersiella, industriella och marina miljöer. BLÜCHER finns representerat i flertalet länder, från Finland till Dubai, med huvudkontor och produktion beläget i västra Danmark. I Sverige har vi vårt säljkontor i Kalmar. Sedan 2008 ägs BLÜCHER av den amerikanska koncernen Watts Industries.

Marknadskommunikatör till vårt svenska huvudkontor i Kalmar
Som marknadskommunikatör på BLÜCHER arbetar du med företagets marknadsföring i alla olika led, från produktion av marknadsföringsmaterial till uppdatering av företagets hemsida och sociala medier. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med marknadsföring, som är duktig på att skriva texter och har ett öga för det grafiska och som kan jobba i InDesign. Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter initiativtagande, engagemang och en positiv attityd. I rollen som marknadskommunikatör rapporterar du direkt till Sverigechefen. Du blir också en del av ett internationellt marknadsförings- och kommunikationsteam som leds från Danmark där du får kollegor från flera europeiska länder samt Dubai.

I rollen som marknadskommunikatör kommer du bland annat att arbeta med:
· Planera och genomföra företagets marknadsföring, samt även till viss del hjälpa våra kollegor i Norge och Finland med marknadsföringsmaterial
· Skapa och uppdatera katalog- och annonsmaterial i InDesign
· Driva vår digitala marknadsföring med sociala medier, onlineannonsering samt uppdatering av vår hemsida
· Jobba med nyhetsmail, pressmeddelanden och utskick
· Samordna våra aktiviteter på mässor
· Bistå tekniska institut/organisationer med nödvändig dokumentation kring typgodkännande av produkter och liknande


Om dig:
Vi söker dig som har en utbildning inom marknadsföring/kommunikation och som har erfarenhet av att arbeta med att driva ett företags marknadsföring framåt. För att du ska lyckas i din roll och trivas hos oss ser vi helst att du har:
· Flera års erfarenhet av att jobba med marknadsföring/kommunikation
· Relevant universitets/yrkeshögskoleutbildning
· Erfarenhet av att jobba med sociala medier på företag
· Grundläggande kunskaper i InDesign
· Talang för att skriva texter och ett öga för grafisk design
· Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
· En positiv attityd


Vi kan erbjuda ett varierande jobb hos en marknadsledande aktör tillsammans med ett härligt gäng kollegor som alla värdesätter vikten av en trivsam arbetsplats och som tycker att det är viktigt att ha roligt på jobbet. Vi intervjuar löpande, så ansök till tjänsten så snart som möjligt, dock senast den 28/2. Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön enligt överenskommelse. Eventuella frågor kring tjänsten besvaras av Sverigechef John Flygare, tel: 0705083303. Vi undanber oss vänligt alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.


Tjänsten söker du via vår portal Workday där du enkelt skapar dig ett eget inlogg. Visa mindre

Projektledare möten och konferenser

Destination Kalmar arbetar för att besökaren ska välja Kalmar framför andra destinationer. Kalmar ska vara en attraktiv stad, inte bara för besökare, utan även för invånare och potentiella inflyttare. Vi genomför ständigt satsningar för att stärka stadens attraktivitet. Inom affärsområdet Evenemang startar vi en Convention Bureau med syfte att stärka Kalmar som en attraktiv mötes- och konferensstad. Nu söker vi dig som vill vara med att bygga upp den här ... Visa mer
Destination Kalmar arbetar för att besökaren ska välja Kalmar framför andra destinationer. Kalmar ska vara en attraktiv stad, inte bara för besökare, utan även för invånare och potentiella inflyttare. Vi genomför ständigt satsningar för att stärka stadens attraktivitet.

Inom affärsområdet Evenemang startar vi en Convention Bureau med syfte att stärka Kalmar som en attraktiv mötes- och konferensstad. Nu söker vi dig som vill vara med att bygga upp den här verksamheten. 

Dina arbetsuppgifter
Ditt huvudsakliga mål är att utveckla mötesstaden Kalmar genom att marknadsföra destinationen och värva möten möten/konferenser. Du ska ge information och råd om mötesanläggningar, logi, transporter och sociala aktiviteter. Du är projektledare för att ta fram anbud/ansökningar om möten och handleder processen runt skapandet av större möten. Du kommer också att arrangera visningsresor och studiebesök. Du kommer att ha nära samarbete med berörda delar av näringslivet. Då verksamheten är nystartad kommer det bli många möten och informationsträffar och du måste vara helt bekväm med att prata inför stora grupper. 

Din profil
Du har en relevant utbildning, gärna med en akademisk examen och erfarenhet från mötes- och upplevelseindustrin. Du är duktig på att kommunicera och har lätt för att bygga relationer. Du är van att ta eget ansvar och att leda grupper samtidigt som du är en lagspelare. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och gärna något ytterligare språk. 

Du kommer få en unik chans att vara med att bygga upp en helt ny verksamhet inom Destination Kalmar. Besöksnäringen är viktig i regionen och Kalmar har utnämnts till årets sommarstad 4 år i rad.

I denna rekrytering samarbetar Destination Kalmar med OnePartnerGroup. Sista ansökningsdag är 31 december och vi tillämpar löpande urval. Välkommen med din ansökan på www.onepartnergroup.se. För mer information kontakta Annika Lundberg, 0769 46 83 30 eller [email protected] Visa mindre

Vi söker nu en Content Manager/Digital Redaktör till Kalmar Science Park.

Om tjänsten Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådan... Visa mer
Om tjänsten
Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådande läge för att uppnå uppsatta mål.
Lägga upp, analysera och optimera inlägg och kampanjer i t ex Facebook Business Manager och LinkedIn Campaign Manager, Google Adwords samt jobba med länkning och SEO på hemsidan.
Kommunicera med följarna och svara på meddelanden och kommentarer i sociala medier.
Skapa och distribuera varumärkesunikt innehåll som skapar engagemang i Kalmar Science Parks digitala kanaler - sociala medier, hemsida och digitala nyhetsbrev/utskick.
Bevaka och vara ett stöd under våra seminarier, nätverksträffar och aktiviteter.
I samråd med kommunikationsansvarige ta fram strategier och planer för digital kommunikation och content.
Vad vi erbjuder!
Du blir en del av ett härligt gäng på Kalmar Science Park. Vi har en peppande kultur där vi jobbar mot gemensamma mål, delar med oss av våra kunskaper och stödjer varandra och våra företag. Hos oss får du en viktig roll på en spännande och dynamisk arbetsplats där vi gillar utmaningar, teamwork och entreprenörskap.
Tjänsten är 50% i tre år och ingår i projektet Digital Business  inom Kalmar Science Park med en eventuell möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Vem är du?
Du kan navigera i det digitala medielandskapet och sporras av att följa statistik för att förstå målgruppers beteenden och optimera kommunikationen därefter.
Du har någon form av relevant utbildning inom digital kommunikation och har erfarenhet av att ha arbetat med sociala medier och andra digitala plattformar, som hemsidor och eventhanteringssystem.
Du gillar att ligga i framkant vad gäller utvecklingen inom digital kommunikation och är alltid bland de första att snappa upp nyheter och testa nya funktioner.
Du kan även producera innehåll  och har lätt för att formulera kärnfulla budskap. Du vet hur man anpassar språk och tonalitet efter avsändare, budskap och målgrupp.
Du tycker att bild och det visuella uttrycket är lika viktigt som texten och drivs av att förmedla en helhetsupplevelse på hemsida, i e-postutskick och i sociala medier.
Om du har erfarenhet av att klippa och skapa rörligt innehåll är det en merit.
Du kan hantera Google Analytics, Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager och göra enklare redigering i Photoshop och Indesign. Om du har erfarenhet av Wordpress, Apsis och Premiere Pro är det en merit, men inget krav.
Du kan arbeta självständigt, men framförallt älskar du att samarbeta och vara en del av ett vänligt och sammansvetsat team som når målen tillsammans.
Du ska kunna uttrycka dig ledigt på svenska och engelska. Ytterligare språk är en merit.
B- körkort är ett krav.
Om arbetsgivaren
Kalmar Science Park är en mötesplats med ett stort hjärta för entreprenörer. Med känsla för teamwork och en vilja att utmana hjälper vi företag att utvecklas, få momentum och växa. Vår vision är att göra lokala idéer till hållbara globala affärer.
Läs mer här: https://kalmarsciencepark.se/https://kalmarsciencepark.se/nyheter/nu-drar-vi-igang-sexmiljonerssatsningen-som-ska-starka-foretagens-digitalisering/
Hur du ansöker
I denna rekrytering samarbetar Kalmar Science Park med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare  Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post [email protected]
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonserings- och marknadsföringstjänster.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Vi söker nu en Content Manager/Digital Redaktör till Kalmar Science Park.

Om tjänsten Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådan... Visa mer
Om tjänsten
Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådande läge för att uppnå uppsatta mål.
Lägga upp, analysera och optimera inlägg och kampanjer i t ex Facebook Business Manager och LinkedIn Campaign Manager, Google Adwords samt jobba med länkning och SEO på hemsidan.
Kommunicera med följarna och svara på meddelanden och kommentarer i sociala medier.
Skapa och distribuera varumärkesunikt innehåll som skapar engagemang i Kalmar Science Parks digitala kanaler - sociala medier, hemsida och digitala nyhetsbrev/utskick.
Bevaka och vara ett stöd under våra seminarier, nätverksträffar och aktiviteter.
I samråd med kommunikationsansvarige ta fram strategier och planer för digital kommunikation och content.
Vad vi erbjuder!
Du blir en del av ett härligt gäng på Kalmar Science Park. Vi har en peppande kultur där vi jobbar mot gemensamma mål, delar med oss av våra kunskaper och stödjer varandra och våra företag. Hos oss får du en viktig roll på en spännande och dynamisk arbetsplats där vi gillar utmaningar, teamwork och entreprenörskap.
Tjänsten är 50% i tre år och ingår i projektet Digital Business  inom Kalmar Science Park med en eventuell möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Vem är du?
Du kan navigera i det digitala medielandskapet och sporras av att följa statistik för att förstå målgruppers beteenden och optimera kommunikationen därefter.
Du har någon form av relevant utbildning inom digital kommunikation och har erfarenhet av att ha arbetat med sociala medier och andra digitala plattformar, som hemsidor och eventhanteringssystem.
Du gillar att ligga i framkant vad gäller utvecklingen inom digital kommunikation och är alltid bland de första att snappa upp nyheter och testa nya funktioner.
Du kan även producera innehåll  och har lätt för att formulera kärnfulla budskap. Du vet hur man anpassar språk och tonalitet efter avsändare, budskap och målgrupp.
Du tycker att bild och det visuella uttrycket är lika viktigt som texten och drivs av att förmedla en helhetsupplevelse på hemsida, i e-postutskick och i sociala medier.
Om du har erfarenhet av att klippa och skapa rörligt innehåll är det en merit.
Du kan hantera Google Analytics, Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager och göra enklare redigering i Photoshop och Indesign. Om du har erfarenhet av Wordpress, Apsis och Premiere Pro är det en merit, men inget krav.
Du kan arbeta självständigt, men framförallt älskar du att samarbeta och vara en del av ett vänligt och sammansvetsat team som når målen tillsammans.
Du ska kunna uttrycka dig ledigt på svenska och engelska. Ytterligare språk är en merit.
B- körkort är ett krav.
Om arbetsgivaren
Kalmar Science Park är en mötesplats med ett stort hjärta för entreprenörer. Med känsla för teamwork och en vilja att utmana hjälper vi företag att utvecklas, få momentum och växa. Vår vision är att göra lokala idéer till hållbara globala affärer.
Läs mer här: https://kalmarsciencepark.se/https://kalmarsciencepark.se/nyheter/nu-drar-vi-igang-sexmiljonerssatsningen-som-ska-starka-foretagens-digitalisering/
Hur du ansöker
I denna rekrytering samarbetar Kalmar Science Park med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare  Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post [email protected]
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonserings- och marknadsföringstjänster.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Marknadskommunikatör (vikariat)

Nu söker vi en vikarie till vår marknadskommunikatör.Du kommer att arbeta med marknadsföring och kommunikation av evenemang som Destination Kalmar är arrangör eller medarrangör till, t.ex. Kalmar Stadsfest, Kalmar International Sandsculpture Festival och löploppen som ingår under paraplyet I Run Kalmar. Du kommer att planera och genomföra marknadskampanjer för evenemangen. Din roll är bred och du kommer att jobba med allt från planering till att kommunicer... Visa mer
Nu söker vi en vikarie till vår marknadskommunikatör.Du kommer att arbeta med marknadsföring och kommunikation av evenemang som Destination Kalmar är arrangör eller medarrangör till, t.ex. Kalmar Stadsfest, Kalmar International Sandsculpture Festival och löploppen som ingår under paraplyet I Run Kalmar. Du kommer att planera och genomföra marknadskampanjer för evenemangen. Din roll är bred och du kommer att jobba med allt från planering till att kommunicera budskapet i olika kanaler. Stort fokus kommer att ligga på sociala medier, men du kommer också att arbeta med bl.a. webb, nyhetsbrev, annonser, presentationer, skyltar med mera.AnställningAnställningsform: Vikariat.Omfattning: Heltid.Varaktighet: Minst ett år med tillträde omgående.KvalifikationerVi söker dig som har högskoleutbildning inom medie- och kommunikationsvetenskap, marknadsföring eller motsvarande. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du ska vara en bra skribent och ha erfarenhet av att arbeta nytänkande med webb och sociala medier, som t.ex. facebook, instagram och youtube. Du ska kunna fotografera och filma för publicering i sociala medier och vi ser gärna att du har kunskaper i filmredigering. Du ska också ha öga för formgivning och ha erfarenhet av grafisk design.Program du ska ha avancerade kunskaper iAdobe-programmen (Indesign, Photoshop och Illustrator)Officepaketet (Word, Powerpoint och Excel)Vi ser gärna att du har erfarenhet av något webbverktyg. Visa mindre

Vi söker nu en Content Manager/Digital Redaktör till Kalmar Science Park.

Om tjänsten Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och distribuera varumärkesunikt innehåll som skapar engagem... Visa mer
Om tjänsten
Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Skapa och distribuera varumärkesunikt innehåll som skapar engagemang i Kalmar Science Parks digitala kanaler - sociala medier, hemsida och digitala nyhetsbrev/utskick.
Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådande läge för att uppnå uppsatta mål.
Lägga upp, analysera och optimera inlägg och kampanjer i t ex Facebook Business Manager och LinkedIn Campaign Manager, Google Adwords samt jobba med länkning och SEO på hemsidan.
Kommunicera med följarna och svara på meddelanden och kommentarer i sociala medier.
Bevaka och vara ett stöd under våra seminarier, nätverksträffar och aktiviteter.
I samråd med kommunikationsansvarige ta fram strategier och planer för digital kommunikation och content.
Vad vi erbjuder!
Du blir en del av ett härligt gäng på Kalmar Science Park. Vi har en peppande kultur där vi jobbar mot gemensamma mål, delar med oss av våra kunskaper och stödjer varandra och våra företag. Hos oss får du en viktig roll på en spännande och dynamisk arbetsplats där vi gillar utmaningar, teamwork och entreprenörskap.
Tjänsten är 50% i tre år och ingår i projektet Digital Business  inom Kalmar Science Park med en eventuell möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Vem är du?
Du kan navigera i det digitala medielandskapet och sporras av att följa statistik för att förstå målgruppers beteenden och optimera kommunikationen därefter.
Du har någon form av relevant utbildning inom digital kommunikation och har erfarenhet av att ha arbetat med sociala medier och andra digitala plattformar, som hemsidor och eventhanteringssystem.
Du gillar att ligga i framkant vad gäller utvecklingen inom digital kommunikation och är alltid bland de första att snappa upp nyheter och testa nya funktioner.
Du kan även producera innehåll  och har lätt för att formulera kärnfulla budskap. Du vet hur man anpassar språk och tonalitet efter avsändare, budskap och målgrupp.
Du tycker att bild och det visuella uttrycket är lika viktigt som texten och drivs av att förmedla en helhetsupplevelse på hemsida, i e-postutskick och i sociala medier.
Om du har erfarenhet av att klippa och skapa rörligt innehåll är det en merit.
Du kan hantera Google Analytics, Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager och göra enklare redigering i Photoshop och Indesign. Om du har erfarenhet av Wordpress, Apsis och Premiere Pro är det en merit, men inget krav.
Du kan arbeta självständigt, men framförallt älskar du att samarbeta och vara en del av ett vänligt och sammansvetsat team som når målen tillsammans.
Du ska kunna uttrycka dig ledigt på svenska och engelska. Ytterligare språk är en merit.
B- körkort är ett krav.
Om arbetsgivaren
Kalmar Science Park är en mötesplats med ett stort hjärta för entreprenörer. Med känsla för teamwork och en vilja att utmana hjälper vi företag att utvecklas, få momentum och växa. Vår vision är att göra lokala idéer till hållbara globala affärer.
Läs mer här: https://kalmarsciencepark.se/https://kalmarsciencepark.se/nyheter/nu-drar-vi-igang-sexmiljonerssatsningen-som-ska-starka-foretagens-digitalisering/
Hur du ansöker
I denna rekrytering samarbetar Kalmar Science Park med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare  Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post [email protected]
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Vi söker nu en Content Manager/Digital Redaktör till Kalmar Science Park.

Om tjänsten Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådan... Visa mer
Om tjänsten
Nu utökar vi på Kalmar Science Park vår Kommunikationsavdelning med en Digital Redaktör som ska hantera våra sociala kanaler och övriga digitala plattformar, som hemsida och eventhanteringssystem, i enlighet med uppsatta mål och strategier. Du kommer att hjälpa medarbetarna att nå ut med inspiration, kunskap och erbjudanden till våra målgrupper.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Ha daglig koll på trafiken och räckvidden och agera utifrån rådande läge för att uppnå uppsatta mål.
Lägga upp, analysera och optimera inlägg och kampanjer i t ex Facebook Business Manager och LinkedIn Campaign Manager, Google Adwords samt jobba med länkning och SEO på hemsidan.
Kommunicera med följarna och svara på meddelanden och kommentarer i sociala medier.
Skapa och distribuera varumärkesunikt innehåll som skapar engagemang i Kalmar Science Parks digitala kanaler - sociala medier, hemsida och digitala nyhetsbrev/utskick.
Bevaka och vara ett stöd under våra seminarier, nätverksträffar och aktiviteter.
I samråd med kommunikationsansvarige ta fram strategier och planer för digital kommunikation och content.
Vad vi erbjuder!
Du blir en del av ett härligt gäng på Kalmar Science Park. Vi har en peppande kultur där vi jobbar mot gemensamma mål, delar med oss av våra kunskaper och stödjer varandra och våra företag. Hos oss får du en viktig roll på en spännande och dynamisk arbetsplats där vi gillar utmaningar, teamwork och entreprenörskap.
Tjänsten är 50% i tre år och ingår i projektet Digital Business  inom Kalmar Science Park med en eventuell möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Vem är du?
Du kan navigera i det digitala medielandskapet och sporras av att följa statistik för att förstå målgruppers beteenden och optimera kommunikationen därefter.
Du har någon form av relevant utbildning inom digital kommunikation och har erfarenhet av att ha arbetat med sociala medier och andra digitala plattformar, som hemsidor och eventhanteringssystem.
Du gillar att ligga i framkant vad gäller utvecklingen inom digital kommunikation och är alltid bland de första att snappa upp nyheter och testa nya funktioner.
Du kan även producera innehåll  och har lätt för att formulera kärnfulla budskap. Du vet hur man anpassar språk och tonalitet efter avsändare, budskap och målgrupp.
Du tycker att bild och det visuella uttrycket är lika viktigt som texten och drivs av att förmedla en helhetsupplevelse på hemsida, i e-postutskick och i sociala medier.
Om du har erfarenhet av att klippa och skapa rörligt innehåll är det en merit.
Du kan hantera Google Analytics, Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager och göra enklare redigering i Photoshop och Indesign. Om du har erfarenhet av Wordpress, Apsis och Premiere Pro är det en merit, men inget krav.
Du kan arbeta självständigt, men framförallt älskar du att samarbeta och vara en del av ett vänligt och sammansvetsat team som når målen tillsammans.
Du ska kunna uttrycka dig ledigt på svenska och engelska. Ytterligare språk är en merit.
B- körkort är ett krav.
Om arbetsgivaren
Kalmar Science Park är en mötesplats med ett stort hjärta för entreprenörer. Med känsla för teamwork och en vilja att utmana hjälper vi företag att utvecklas, få momentum och växa. Vår vision är att göra lokala idéer till hållbara globala affärer.
Läs mer här: https://kalmarsciencepark.se/https://kalmarsciencepark.se/nyheter/nu-drar-vi-igang-sexmiljonerssatsningen-som-ska-starka-foretagens-digitalisering/
Hur du ansöker
I denna rekrytering samarbetar Kalmar Science Park med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR. För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.
Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare  Linda Petersson på telefon 070-377 45 74 eller e-post [email protected]
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonserings- och marknadsföringstjänster.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Projektkoordinator

På uppdrag av Region Kalmar startar Kalmar Science Park till hösten ett projekt inom e-hälsoområdet. Projektet är ett samverkansprojekt mellan Region Kalmar, Science Park och Linnéuniversitetet. Projektets övergripande mål är att öka näringslivstillväxten inom e-hälsoområdet, öka användandet av e-hälsotjänster och produkter i Region Kalmar Län och indirekt även nationellt. Vill du vara med i det här spännande projektet och forma en helt ny tjänst. Är du ... Visa mer
På uppdrag av Region Kalmar startar Kalmar Science Park till hösten ett projekt inom e-hälsoområdet. Projektet är ett samverkansprojekt mellan Region Kalmar, Science Park och Linnéuniversitetet. Projektets övergripande mål är att öka näringslivstillväxten inom e-hälsoområdet, öka användandet av e-hälsotjänster och produkter i Region Kalmar Län och indirekt även nationellt.

Vill du vara med i det här spännande projektet och forma en helt ny tjänst. Är du duktig på att kommunicera på både svenska och engelska och behärskar sociala medier och digital marknadsföring? Då är det kanske just dig vi söker.

Dina arbetsuppgifter
Din roll är att vara koordinator i vårt nystartade projekt att bygga en e-hälsoarena i Kalmar län, där du kommer att ansvara för marknadsföringen och vara den viktiga koordinatorn. Du kommer arbeta mestadels i den digitala plattformen och ska ha breda kunskaper inom digital marknadsföring. Du ska planera, genomföra och utvärdera olika aktiviteter i projektet i nära samarbete med projektledare.

Din profil
Vi söker dig som är civilekonom inom marknadsföring med arbetserfarenhet från Life Science. Du behärskar svenska och engelska flytande och har internationell erfarenhet och vana att kommunicera i olika forum. Du har lätt för att samarbeta och bygga relationer. Du är noggrann och arbetar strukturerat.

Tjänstgöringsort: Kalmar

Omfattning: Projekttiden löper från 2019-09-01 till 2022-11-30

Ansökan sker via onepartnergroup.se senast den 30 juni 2019. Vid frågor är du välkommen att kontakta Annika Lundberg på 0769-46 83 30 eller [email protected].

Om vårt företag
Kalmar Science Park AB ingår i koncernen Kalmar Kommunbolag AB och erbjuder en kreativ mötesplats för idéer och innovativa företag som vill växa. Verksamheten ska bidra till ett framgångsrikt näringsliv som möter framtidens utmaningar och ska stärka regionens attraktivitet i nära samarbete med näringslivet och Linnéuniversitetet.

Inom Kalmar Science Park finns tre verksamhetsområden som idag omfattar ett 90-tal företag: Kalmar Science Park Incubator med fokus på innovativa start-ups, Kalmar Science Park Associate med fokus på etablerade bolag och Kalmar Science Park Digital Business med fokus på bolag inom digital business som exempelvis e-handel och e-hälsa. Utöver detta bedrivs också EU-projekt inom regional inkubation och digitalisering. Visa mindre

Engagerad kommunikatör med inriktning import / export till ALMI sökes.

Om tjänsten: Vill du arbeta med utveckling av spännande tillväxtföretag? Almi investerar i framtida tillväxt. Men lån, riskkapital och affärsutveckling skapar vi möjlighet för företag att växa och utvecklas. Vi arbetar med såväl företag i tidigare faser som etablerade företag i expansionsfas. På Almi brinner vi för att utveckla företag och vi skapar framgång tillsammans. Det är ett utåtriktat arbete som innebär kontakt med företagare inom olika bransc... Visa mer
Om tjänsten:

Vill du arbeta med utveckling av spännande tillväxtföretag?

Almi investerar i framtida tillväxt. Men lån, riskkapital och affärsutveckling skapar vi möjlighet för företag att växa och utvecklas. Vi arbetar med såväl företag i tidigare faser som etablerade företag i expansionsfas.

På Almi brinner vi för att utveckla företag och vi skapar framgång tillsammans. Det är ett utåtriktat arbete som innebär kontakt med företagare inom olika branscher och olika målgrupper. Vi värdesätter olikheter och mod att tänka nytt.

Tjänsten som kommunikatör innebär att du arbetar både operativt och redaktionellt med att hitta, skapa och förmedla innehåll med syfte att inspirera andra företag i länet. Genom ditt engagemang, din ständiga nyfikenhet och med din kompetens når vi ut till relevanta målgrupper om hur vi tillsammans kan göra än större kundnytta för fler framgångsrika företag. I rollen ingår som en naturlig del därmed ökad synlighet och större informationsflöde som är relevant för våra målgrupper från Almi till länets företag men även kopplat till Tillväxtverkets direktiv.

Du är även ansvarig för:

- Värdskap för regional import/exportsamverkan.
- Samordning samt leverans av kommunikation inom exportsamverkan.
- Hålla Almis hemsida uppdaterad med inspirerande och informativa texter i ämnet men även import/export- avdelningen på verksamt.se.
- På ditt initiativ har du en tät dialog med rådgivarna där ni tillsammans beslutar om i vilket ämne du ska genomföra intervjuer, filmer och artiklar samt publicering av dessa.
- All digital kommunikation på samtliga social medier samt utvalda sajter för verksamheten.
- Planera och genomföra events, seminarier och inspirationsträffar.




Ditt arbete innebär också att du ansvarar för att Almi har en proaktiv och modern kommunikationsfunktion. Du driver de kommunikativa plattformarna på sociala medier i syfte att ge information, driva engagemang och trafik.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placeringsort i Kalmar. Du kommer att jobba nära andra kommunikatörer i närliggande län men också inom hela Almi koncernen.

Kvalifikationer:

Vi söker dig med relevant eftergymnasial utbildning samt några års dokumenterad arbetslivserfarenhet från anställning i små eller medelstora företag, gärna från företag som haft en snabb expansion Du får gärna ha tidigare erfarenhet från import/export eller ett stort intresse för området. Har du även drivit eget företag är detta ett plus men inget krav.

Vi söker dig som brinner för kommunikation och för att skapa innehåll som engagerar. Du har fingertoppskänsla för kommunikation som inspirerar, utmanar och skapar värde hos mottagarna.

Du har kunskap i hur man optimerar användandet av foto, film och text i digitala kanaler. Du vill skapa innehåll som både syns, hörs och inspirerar.

Som person är du engagerad, självgående och är van att planera ditt egna arbete. Du är strategisk och identifierar visioner och långsiktiga mål samt planerar aktiviteter för att nå dit. Vidare tar du egna initiativ och kommer gärna med nya förslag och idéer. Att arbeta utan i förväg fastställda rutiner eller vägledning är en självklarhet för dig.

Du kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat såväl som att du är en van användare av MS Office. Har du dessutom erfarenhet från Creative Suite är det meriterande.

B-Körkort är ett krav.

Om arbetsgivaren:

Vi är 13 anställda på Almi i Kalmar län och vår vision är att investera i framtida tillväxt. Med affärsutveckling, lån och riskkapital möter vi kunderna i företagandets alla faser. Det omfattar såväl idéer med tillväxtpotential i tidigare faser som befintliga företag som satsar på tillväxt och expansion.

Läs mer om oss och våra erbjudanden på www.almi.se/kalmar

Hur du ansöker:

I denna rekrytering samarbetar Almi med Telin Rekrytering & Konsult och du söker tjänsten via www.telinrekrytering.se

Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi tar ej emot ansökningar via e-post på grund av den nya lagstiftningen GDPR.
För att din ansökan skall vara giltig, vänligen registrera dig och ansök via vår hemsida.

Har du frågor eller vill veta mer är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Mary Winblad på telefon 070-377 45 56 eller e-post [email protected]

Välkommen med din ansökan. Visa mindre